Jumaat, 13 Februari 2009

Konspirasi Teman Dengan Datuk Seri Hantu Kopek!

Apa dah jadi dengan teman nih yeop bang ooi? Teman jadi ghonseng betoi nih!!!!

Lalu teman elus-elus rambut teman yang semakin panjang mengurai seperti rambut sang puteri mitos, Putri Gunung Ledang. Dan sekali lagi teman baca tulisan sahabat teman, Abdrahim Kassim yang telah teman kenal , semasa dia korje kat Harakah , lama dulu.

Cis, bertambah ghonseng teman dengan tulisan sahabat teman itu!!!

Memang tak patut Si Abdrahim nih, menulis entri yang bertajuk :Najib Tak Ada "Chance" Jadi PM" yang boleh di baca disini.

Cuba yeop bang ...bayangkan kalaulah si Najib ,insan mulia yang tak pernah dipertikaikan kesucianya, terbaca entri ini, tentulah dia amat murka. Silap hari bulan, dia akan koling sepupunya si Mr Auwwwwww!!! supaya mengunuskan keris Parti Rasuah , kat dada sahabat teman tuh. Inilah puncanyer yang membuat teman ghonseng yeop bang oiiii.... Teman tak mahu Abdrahim mangkat dijulang akibat perbuatan Mr Auwwwwww.

Tapi bila teman memikior dengan lebih mendalam dan cuba membayangkan diri teman berada dalam kasut Najib yang dibeli kat Mongolia, teman pun boleh murka jugak.

Masakan Najib tak murka, letih dia mengusung angan-angan indah ke hulu ke hilior untuk duduk di kerusi PM pada bulan Mac nanti , tiba-tiba angan-angannya dipancung secara mengejut oleh tulisan si Abdrahim yang menulis tentang kemungkinan dia tak ada "chance" jadi PM. Kalau teman adalah Najib, dengan pantas dan rigap , teman terus koling Hantu kopek:-

Teman: "Helowww boleh cakap dengan Datuk Seri Hantu Kopek".

Hantu Kopek: "Yes speaking".

Teman : "Hellowww!!!!Datuk Seri Hantu Kopek, janganlah cakap engeles dengan teman pulak. Teman tak berape nak faham benor".

Hantu Kopek: "Maaflah. Ok ,you nih, apa hal koling i tengah malam buta nih .I sedang nak menyusukan Cucu Tok Aceh Pedagang Cina Nih".

Teman : "Sorrilah yeop bang ooii , teman menganggu".

Hantu Kopek: " Nih yang boleh buat i marah, bro oiii .I bukan you punya yeop bang,faham?"

Teman : Maafkan teman , Datuk Seri Hantu Kopek"

Hantu Kopek : "Yes, that sounds better".

Teman : "Nih yang teman tak faham lagi. No Ingland talk-talk lah Datuk Seri Hantu Kopek oiii"

Hantu Kopek :" Ok, ok, I tersasul. Apa kes you koling i nih ?".

Teman : "Teman sebenornyer nak ngadu hal pada Datuk Seri Hantu Kopek oooi!!! Ader ker patut, seorang blogger yang bernama si Rahimkassim, menyatakan bahawa teman ada kemungkinan tak ada "chance " jadi PM. Dia kata, mungkin Bang Dollah akan terus pegang jawatan PM. Kata Abdrahim lagi, kalaulah Yang di Pertuan Agong , tak beri perkenan untuk melantik teman jadi PM disebab oleh nasihat Bang Dollah yang akan bermain dengan isu perilaku teman yang boleh dipersoalkan, mati meraganlah teman nak jadi PM. Nihlah yang buat teman ghonseng, Datuk Seri Hantu Kopek oiii".

Hantuk Kopek : " Oh, itu macam. You bukankah sahabat sejati i? . Oleh itu janganlah ghonseng. Dah ramai manusia yang i telah sorok. You mahu i sorok si Abdrahim ker atau Bang Dollah".

Teman: " You tak ada modal lain ker.. selain menyorok manusia?.Nanti nampak sangat semua kes manusia hilang di Malaya , orang tuduh you yang sorok. Tak lalu telinga teman mendengornyer?".

Hantu Kopek : "Hei kawan!!!! i ni hantu kopeklah, takkan you tak tahu. I bukannyer banyak kepakaran. Kepakaran utama i ialah menyorok manusia. Kalau nak letupkan manusia dengan bom C4 , i pun boleh. Tapi itu adalah jalan terakhir kalau korje menyorok manusia banyak halangannya".

Teman: "Tak kisahlah yeop bang oiii... eleeh.. silap lagi . Maaflah , Datuk Seri Hantu Kopek. Buatlah apa saja yang patut asaikan teman , boleh jadi PM. Teman tak kisah. Selama ni teman bukannya peduli sangat dengan apa orang tuduh pada teman. Teman dituduh terlibat dalam skandal dengan seorang artis. Teman dituduh terlibat makan komisyen. Teman dituduh mempunyai kaitan dengan kes meletupkan Altantuya. Dan baru-baru ini teman dituduh pulak terlibat melakukan kudeta terhadap Kerajaan Pakatan Rakyat kat Peghak. Sikitpun teman tak peduli. Alang-alang dituduh jahat, baik teman jadi penjahat betoi-betoi , kow-kow punya".

Hantu Kopek: " Oklah, i tolong you. I tolong you ikhlas atas nama iblis".

Teman: " Terima kasihlah Datuk Seri Hantu Kopek. Nanti teman suruh isteri teman sediakan ,gigi kuning sebagai pengerasnyer"

Hantu Kopek: " Kepala bana you. Bukan gigi kuninglah bodoh!!!!. Pulut kuninglah. Nak jadi penjahat konon, tapi benda yang simple macam itupun tak tahu. Oklah, i nak buat kerja sikit. Nak nyusukan Cucu Tok Aceh Pedagang China sekejab. Dia dah ketagih dengan putin i. You boleh tidur. Dah malam buta nih".

Tak sempat teman ucap terima kasih untuk kali kedua pada Datuk Seri Hantu Kopek, dia dah offkan hp dia.

Baiklah teman tidur. Ngantuk nih!!! walaupun teman masih ghonseng sebab terlupa nak beri tahu pada Datuk Seri Hantu Kopek supaya jangan diapa-apakan si Abdrahim.

Semoga selamatlah mike yeop bang Rahim ooii!!!.

14 ulasan:

Gelombang Rakyat berkata...

Wahai Sheikh Teluk Intan Dan LapTopnya.

Ini Cucu Tok Aceh Pedagang Cina komen di sini!!!

Hahahaha!

Selepas mike klik pos ini, Teman terus menderu terobang ke mari di bawa oleh Datin Seri Hantu BIG Punyia Kopek.

Kekopekannya ada dua, dan punyia ler besor, 786 kali ganda Bukit Gantang campor Bukit Selambau.

Itu kalor dia steam ler. Kalor idak, kechik sikit pada gerai tempat kita pekena kopi janda maren.

Pertama sekali Teman nengok dia si Datin Seri Hantu Besar Punyia Kopek, telah kenchin LapTop mike. Dengan harapan dia nak madamkan pos ini tetapi tidak berjaya.

Ateh nama Ibleh, mana bleh. Kan?

Pos nyegat Sheikh berhati mulia bertaraf Raja sebelah Sumatera sana, tetap utuh, sebut betoi-betoi, utuh untuk tatapan Rakyat jelata yang ada laptop ataupun tiada.

Oleh kerana kechin nya itu, bila bangun karang, elok ler mike mop laptop mike.

Atau suruh ler mana-mana mopti yang telah beralih kiblatnya ke parti kembar supaya samak.dot.com laptop mike.

Tanpa laptopnya apalah erti Sheikh Teluk Intan yang mulia ini.

Selalu gak Teman nyusu ngan Datin Seri Besar Hantu Besar Punyia Kopek ini. Rasa macyiam Dumek masam.

Teman Tak nyusu kalor dia makan kari kepala ikan kat Sentul.

Terbakor lidah weh!

Semenjak SPR mesyuarat maren, dia tak nyusu Teman lagi. Sebab, kopeknya stand-by nak ratakan P 59 dan N 25 Bukit Gantang ngan Bukit Selambau tidak lama lagi.

Sebab itu Datuk Seri Hantu Kopek ambil alih tugas ini.

Tapi kopeknya dua-dua belah, dari dulu tiada bersusu. Masa nyusu Teman tadi diapun macam orang lain, pakai botol, isi susu Lektojen jer.

Terkini usah berlengah lagi. Pentin sangat kita peringatkan Blogger Abdrahim itu, sabit posnya terkini, keris Tuah nikam Jebat tidak sesuai, dan tidak akan mereka C4 kan dia. Kini Mr Auwwwwww, kerisnya udah berkarat.

Karat itu Lah bisanya kerana manyak menor rasuahnya meletak di situ.

Masalah problem nya ialah ditikam sekali saja cukup, dia yang kena tikam tak mati, walaupun 10 tahun kemudiannya.

Usah ler dia seronok kena tikam tak mati Yeop bang oii ya. Sebab bisa karat yang menjalar dalam darah dagingnya itu akan mengubah kedudukan panca sitaranya.

Yakni, perlahan-lahan hidung akan berubah kedudukan ke bontot.

Matanya juling kerana bergerak dan terhenti di telinga, sementara telinganya sebelah bergerak ke lutut kanan dan sebelah lagi ke siku kiri.

Yang Teman nak menitik bukan menetek ya, menitik air mata, dan air seni Teman ialah, usah diucap selamat tinggal, kerana karat tikaman itu akan turut mengubah kedudukan malunya.

Tak usah ler sesiapa gataiy tanya ubah ke mana malunya itu.

Jadi, jom ler kita bawak dia ke Gold Coast Australia ke barang 10 atau 20 tahun, kerana Si Abdrahim di sana dia pun tiada chance jadi PM juge.

chua habag mai berkata...

hahahhaha baguih bebenor mengkome ceghita bab kopek mengopek ni, Temon belumlah lagi renti mengopek hhehheheh.

wahia Tuan Syeikh Teluk Intan al-laptopi, teman mohon idoklah tuan syeh murka atau 'tulah' (sementelah Teman pun bukannya anak cucu Demang Lebar Daun, tapi Teman amat suka daun kari..)kepada teman ini... , sebenornya link yang Tuan syeh utk ke link Abdrahim tu idoklah betoi nye.. lihat sini http://www.blogger.com/.http://rahimkassim.blogspot.com/2009/02/najib-tak-ada-chance-jadi-pm.html.

sebenornya inilah linknya http://rahimkassim.blogspot.com/2009/02/najib-tak-ada-chance-jadi-pm.html

wah-wah sempat juga DS H Kopek et.al menyorok link itu hahhhaha

ISA berkata...

Salam Pak Sheikh,

Betui tu link ke Abdrahim telah di sorok hantu kopek...

Dan yang dirisaukan bukan Abdrahim yang akan kena sorok dengan hantu kopek, tetapi Agong yang bakal kena sorok nanti... beranikah dia...

Nanti ana bagi tips untuk melawan hantu2 ni semua...

sheikh teluk intan berkata...

Wahai Cucu Tok Aceh Pedagang China, apa pasat lu pandai bikin wa gelak baca lu punya komen.

Wa tak sangka lu kawan baik lengan itu Latin Seli Hantu Big Punyiaa Kopek. Aiya manyak busat dia punyia kekopekan itu itu maciam. Tapi gua tak tahu lu telebang syini ,luluk atat kekopekan belah kili atau kanan.Gua punyiaa kepala pusying pikir ini had.

Gua juga balu pelasan , gua punyia lap top ala bau kencin Latin Seli Hantu Big Punyiaa Kopek. Lu wa punyia kawan, wa minta lu tolong mop boleh kah itu wa punyiaa laptop. Wa mau muntah ma. Wa ngandung ,lu tahu kah!!!

sheikh teluk intan berkata...

Salam Chua Habag Mai,

Mike teruskan mengopek. Kawan kita, Cucu Tok Acheh Pedagang China suka tengok.

Oh tentang link yang tak betoi tu, dah teman betoikan. Tak percaya, cuba try. Tapi beta, sangatlah berterima kasih pada mike. Idak lah teman murka. Teman Raja yang baik dan mulia.

Alrite, mailah datang sini ,teman hadiahkan daun kari.Ha ha ha ha(Gelak Raja )

sheikh teluk intan berkata...

Salam Isa,

Link sudah di betoikan. Teman yang silap. Datuk Seri Hantu Kopek sibuk sekarang, terobang sini sana. Tak sempat dia menyorok link si rahim.

Betoi anta ada tips lawan hantu kopek. Baguiih. Ana tak mahu Agong kena sorok.Haru biru bumi malaya ni nanti.

Mrkolumpo berkata...

kah kah kah
mmg lawak la posting kali ni
berjaya membuat kawan secara tak sengaja melengahkan solat maghrib
wokeh..terus kan usaha murni abang syeh
teman nak solat dulu
takbir

Gelombang Rakyat berkata...

Sheikh Teluk Intan dan LapTopnya yang udoh kene kencin ngan Datin Seri Hantu Besar Punyia Kopek perlu disamakdotcom kan.

The best part about fying her flight to here, which is better than eMAS or AnginAsia, is that she has no CockPit.

But FemalePit.

One pit so special, Brad pun terlior, kechor ayor lior.

There, I hang to tickle her so much so she reached and she terkencin on your LapTop.

Sedap terobang Yeop bang oii.

Cuba try test uji pandu ler syesyekali ku rasa teringin bersama denganmu bagai waktu dulu.

Although a bit slippery, because she is berchicken feet and no Japanese slipper, I do not mind trying to terobang or terodik and repeat flying her me once more time again and again.

If suddenly I tercampak ke ateh belah belakang terbelah, then the next time she and me terobang here, please check your LapTop again, she might wanna shit on it this time.

I only hope, before she does, she does not singgah Restoren Kari Kepala Ikan Sentul.

Else, you might find hancur cayor huruf T on your keyboard cukup ler.

Na-'eh.

Mike jadi...

Sheikh eluk Inan dan Lapopnya.

Okay ye weh Yeop Bang uanku Raja Sumaera...

fajridil adha berkata...

salam tuan sheikh.

datuk seri najintuyaghalazah ni bkn sahaja tak layak bergelar PM, tapi bergelar manusia pun tak layak sebenarnya. kalau dajjal dah muncul skrgni, mgkin sukar nak dibezakan mana satu si dajjal, dan mana satu si najintuyaghalazah dan pengikutnya. semuanya virus perosak yang makin merebak dari hari ke hari.

sheikh teluk intan berkata...

Salam Zizi,

Mike ni asyik buat teman ketawa terguling-guling. Teman udahlah tak berapa sihat. Entah berapa kali teman ketawa tak tahulah.

sheikh teluk intan berkata...

MrKolumpo,

Teman sebenornya seorang yang sarious. Tapi bila menulis suka merapu. Apapun Takbir!!!!!

sheikh teluk intan berkata...

Salam Fajridil Adha,

Maaf teman lambat raspon.

Ayoyo... mike punya komen boleh membuat si Najib melompat. Jaga-jaga, nanti mike dihadiahkan C4.

Gelombang Rakyat berkata...

Wa sunyi...

Sebab Datin Seri Hantu Besar Punyia Kopek, pii kencin LapTop kat Srwak.

LapTop sana manyak dan memuaskan kekenchin-annya.

Kali ini kenchin nyer bau Laksa.

Sebab dia jauh dari Restoren Kepala Ikan Sentul.

Kalau dekat, nanya LapTops kat sana.

Lagi pun sana lagi manyak gunung putinnya boleh trainin meratakannya.

Satu hari kelak jike gamaknya mike gi sana, bawah bayu, udah rudum bawah laut.

Gitu ler keroja Auntie Kops (panggilan manja Teman ke dia) bila kopek nya idak Teman nyusu lagi.

Nanti ler, bila dia balik ke mari esok, time nyusu, Teman pass ler kat mike.

Sblum tuh, kita suruh ler dia makan peningdol dahulu, bila mike nyusu kebah ler gamaknya demam mike tu.

Lepaih itu mike guna ler LapTop mike, balun ler pueh-pueh.

Cuma, usah sebot bibior merah lagi.

Auntie Kops, kalor dengor nan itu, seteam jadinya.

Puntin nye jer boleh expand sebesor 786 kali ganda Eropa.

Ate jikalau demikian adanya, cam ner nak nyusu kan Yeop bang oii..!

Sebesor Eropa!

Gelak Lah oii...!!!

Tanpa Nama berkata...

heya sheikh-telukintan.blogspot.com admin discovered your site via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered website which offer to dramatically increase traffic to your blog http://mass-backlinks.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer best services to increase website traffic at this website http://mass-backlinks.com