Isnin, 6 April 2009

Madey Rupanya Masih Bangang Tahap Kritikal

Teman hari ini masih gering. Tak larat nak tulis. Tapi masih giat membaca blog-blog sahabat teman seperti Al Banjari , Isa, CikLee, Baginda Reformasi, Pak Keramu, UmmiAnni, Perak Express , Prof Dr Hamirdin, Dr Abdul Wahab Arbain , Penarik Beca, Sanggahtoksago, AbRahim, Al Brangi , Dango Mamamat dan ramai lagi.

Oleh kerana teman masih berada dalam kegeringan , pada malam ini teman dengan sukahatinya menyalin dan tampal entri terbaru seorang anak muda yang mengelarkan dirinya Mr Kolompo yang boleh dibaca disini.

Akhir kalam , teman berdoa agar PR memenangi ketiga-tiga kerusi ,iaitu di Bukit Gantang, Bukit Selambau dan Batang Ai. Hanya pengundi yang bangang , yang akan mengundi UBN yang satu alam buana telah kenal parti itu gerombolan rasuah termasuk menabur janji projek dan wang ringgit disetiap pilihanraya. Masa pilihanrayalah nak tunjuk baik dan muka 'welfare' pada rakyat sampai sanggup meredah kampung yang jarang atau tak pernah mereka lawati. Waktu pilihanrayalah masalah rakyat diceruk kampung yang hidup mereka tertekan selama lebih 50 tahun , tiba-tiba hendak diselesaikan .

Oleh itu , PERGI JAHANAM BN!!!!!.
************************************************************************************

Sekor lagi Mamak firaun yang tak reti bahasa istana melayu


Mahathir kata : "(Mengajuk kata-kata Mohammad Nizar:) 'saya pohon derhaka'. Cukup special. Tidak pernah dengar perkataan ini sejak (peristiwa) Sultan Mahmud mangkat dijulang, inilah kali pertama kita dengar," katanya di depan kira 2,000 orang.

"Mujurlah dia tidak ada tombak nak sula. Inikah orang nak jadi pemimpin kita?

"Kalau tidak bersetuju (kepada raja), kita tidak bersetuju, OK. Tapi jangan sampai kata mohon menderhaka. Wah, bukan main, besar."

Dr Mahathir juga mendakwa Mohammad Nizar, sewaktu menjadi menteri besar Perak, memperkenalkan dasar pemberian tanah kepada komuniti Cina untuk mempopularkan dirinya sendiri dan bukan jujur untuk membantu masyarakat.

INI SEKOR LAGI TAK RETI BAHASA MELAYU..DAH PAHAM DAH AWAK TUH KETURUNAN BUKAN MELAYU...CAKAP SUKE BELIT2 PADAN LAH TAK PAHAM...

JANGAN JADI MUNAFIK LAH...
AWAK DULU LAGI TERUK BUAT KAT SULTAN DAN AGUNG...
PAKU DULANG PAKU SERPIH
MAHATHIR MMG HAMPEHHHH



18 ulasan:

Cik Lee berkata...

Pak Syeikh : Moga cepat sembuh. Ana sentiasa doakan kesihatan Pak Syeikh sentiasa baik adanya..

Din berkata...

Salam Pak Syeikh: moga cepat sembuh dan dipanjangkan umur untuk kita sama2 meraikan kemenangan PR di 3 PRK esoknya.. insyaallah..

Isa berkata...

Salam Sifu,

Ana sentiasa mendoakan semua umat Islam didunia ini berada dalam keadaan sihat sejahtera, Semoga tuan cepat sembuh.

Soal mahathir tu, dah tak terdaya lagi nak komen, cuma apa yang boleh disebutkan ialah, dah keturunan berdarah mamak, jadi perangai belit tu dah sebati.

Faham-faham sajalah.

Isa berkata...

Salam sekali lagi sifu,

Berkenaan Emah Timah tu, teman pun merasa sayu juga dan terkembang minda teman.

Itulah sebabnya posting terbaru teman dengan sedaya upaya teman menggunakan cara paling halus sekali supaya emah timah pun terkembang minda juga.

Pak Sheikh jangan marah2, nanti minda tak berkembang, Emah Timah pula yang kembang. ha..ha..ha..

Tanpa Nama berkata...

Melihat kepada tulisan tuan maka saya pasti tuan sekor manusia yg akan masuk neraka.

Tapi tak apalah tuan, demi menyokong pas atau pkr, neraka letak tepi. Ingat tuan siksa neraka yg paling ringan ialah bara api neraka yg diletakkan di bawah selipar paman Nabi yg menyebabkan otaknya bergelegak.

Tuan tak takut mati? Tuan tak takut akan neraka?

Tanpa Nama berkata...

Insya Allah.. sy yakin kita berada di pihak benar. Kepada Tanpa Nama di atas.. Teruskan SOKONGAN anda kepada orang yang telah menolak HUDUD secara terang terangan dan sentiasa memutar belit dlm setiap perkataanya. Sy tidak menghukum beliau MUNAFIK kerana hanya Allah dan RasulNya shj yang mengetahuinya tetapi CIRI KEMUNAFIKKAN itu sudah terserlah. Apa2 pun saya doakan supaya kita dikurniakan cahaya PETUNJUKKAN oleh Allah SWT. Semoga yang HAK akan mencapai KEMENAGAN dan yang BATHIL akan DIKUBURKAN!! INGAT ALLAH MAHA BERKUASA KE ATAS SESUATU. JANGAN SESEKALI KAMU MENGHUKUM ORG SBG AHLI NERAKA KERANA ALLAH SHJ YANG BERHAK MENENTUKAN (Kpd Tanpa Nama di atas Sy doakan jika kamu BENAR semoga Allah membalas kebenaran itu tapi jika kamu salah Semoga kamu diazabkan) tetapi kita perlu ingat bahawa Allah telah berfirman mengenai CIRI dan WATAK2 yang membolehkan diri kita MASUK ke NERAKA / SYURGA!

Takbir!

Tanpa Nama berkata...

anon 00:24, adakah kamu 'Allah' boleh tentukan seseorg masuk syurga atau neraka? bawak mengucap..

sheikh teluk intan berkata...

Salam Cik Lee,

Terima kasih mendoakan pak sheikh. Pak Sheikh juga berdoa agar Cik Lee sekeluarga dirahmati Allah.

sheikh teluk intan berkata...

Salam Din,

Terima kasih Din kerana doa yang dilafaskan. Pak sheikh pun berharap PR akan menang di tiga kawasan PRK esok.

sheikh teluk intan berkata...

Salam Isa,

Jangan lupa, terdapat sebahagian ahli sejarah mengatakan bahawa keturunan Madey yang membawa Islam ke alam nusantara.

La ni keturunan Madey banyak buka restoran mamak.Teman pun suka masuk dan berjamu selera kat restoran mamak. Tapi jangan lupa , minta taukeh mamak mengira sepuluh kali juadah yang kita makan. Contohnya , kali pertama kira RM35 .Kali kedua kira RM36. Kali ketiga RM 30. Sekian contoh mamak yang kaki belit.

Bab si Emah Timah, teman serah pada mike untuk uruskan. Mike bagi baguih punya saiko sama dia.

Apapun, teman harap minda mike jangan terlebih berkembang dibuat di kerjakan oleh si emah timah nih.

sheikh teluk intan berkata...

Selamat sejahtera Tanpa Nama (1).

sheikh teluk intan berkata...

Salam Tanpa Nama (2)

Semoga komen anda dibaca oleh Tanpa Nama (1).

Kalau dia masih tak faham, kita minta dia masuk semula Tadika.

sheikh teluk intan berkata...

Salam Tanpa Nama (3)

Bahagia teman kerana Tanpa Nama (2) dan (3) telah tolong respon terhadap komen Tanpa Nama (1).

Teman memang jarang nak respon komen puak parti rasuah.

Sekali lagi Terima kasih. Takbir!!!!

Mrkolumpo berkata...

kuikukui...
betul kata pencacai umno tuhhh..
malah saya ucapkan terima kasih pada dia...sekurang2nya dia menyedarkan saya tentang zikir taubat...Tuhanku,aku tak layak untuk syurga Mu..tapi aku tak sanggup untuk masuk ke neraka MU...

erm..org UMNo jer lah yang suci lagi maksummm....kahkahkah

p/s : pak syeikh tak berapa sihat??demam pilihanraya yer pak???semoga cepat sembuh

Baginda Reformasi berkata...

mamak kan ada bahasa die sendri...

apa ada pada nama? berkata...

YA SHEIKH....

siapa tuhanmu,
apa agamamu,
siapa nabimu,
mana kiblatmu.........

ingat la, rumah kata pergi..KUBUR KATA MAI LA SINI

kubur asing-asing sheikh...

Baginda Reformasi berkata...

huhu nape ramai na yang marah ni kat tuan guru... tapi anyway cakap kat pendokong-pemdokong rasuah tu bahasa teh tarik onek ada tak tdalam bahasa mamak..? hehehe

Tanpa Nama berkata...

Salam Pak Sheikh,

biasalah kalau mula komen sikit pasal simadey tu ramailah penyokong2 dia berduyun2 membantai. cakaplah apa pun, penyokong madey ni akan panas berasap punye.
kalau baca kat blog yang pro-umno yang kadang2 keluar entri komen madey pun penyolong madey akan bantai habis2habisan. ya blog intelek macam sakmongkol pun kena bantai , apalah Pak Sheikh, memang kena laa...
buat derk je Pak Sheikh. pedulikkan.
macam la kat tanah Malaya ni takde orang lagi yang lebih pandai dari madey tu.

_____
org umno gak masa dulu2