Sabtu, 21 Mac 2009

Andainya Adlin Aman Mengkritik Calun Ketua Pemuda Umno.

Teman hari ini salin dan tampal posting seorang blogger yang mengelarkan dirinya Pak Andak, kat blog ini. Tulisan asal Pak andak yang merupakan seorang Perunding Motivasi, Penceramah Bebas dan Penulis Buku boleh di baca kat sini . Terus terang teman cakap, blog Pak Andak teman baru terjumpa sekejab tadi. Teman suka membacanya. Lalu teman nak kongsi dengan kawan-kawan sekalian, termasuklah Bang Dollah dan Bang Lan . Selamat membaca.

aku nak dengar adlin aman ramli mengkritik calon ketua pemuda

kalaulah adlin aman ramli boleh mengkritik semua calon yang bertanding dalam pemilihan umno macam dia kritik peserta akademi fantasia mesti best.

agaknya macam ni skrip yang keluar.Dia cakap sambil colek-coleek mata dan hidung dia.

Oii khairy , kau jangan nak beranganlah.aku tengok kau macam tak betul je.macam nak bawak isu besar tapi rembau pun kau tak settlekan.Aku bukan apa aku kesian kat kau,ke hulu kehilir,lebih baik kau duduk diam jaga duit kau jaga bini jaga pak mertua kau, ye lah semua orang tau lepas ni dia nak duduk rumah je , nak buat blog pun malas.So kau jaga dia je lah.

Satu lagi,kau simpan janggut sejemput tu tak sesuai dengan imej kau.kau aku rasa kena rambut panjang , dan bela misai.baru sesuai.

khir toyo.aku nak sebut nama kau kena betul-betul,takut terlebih sebut,silap pulak.Apa aku nak cakap kat kau ialah.eloklah kau bukak kilang tempe dan salon botox.Bukan apa ,aku tengok muka kaumakin cun,boleh jadi model tempe.
lagi satu , aku ingat kau kena pastikan segala rahsia kau disimpan elok-elok,warning siap-siap kekawan kau,biar pecah diperut jangan pecah di dewan,nanti susah.lepas tu barulah kau cari mana-mana yang silap,curi ayam ke.parking tak bayar ke,atau khalid tak pakai tali pinggang belakang ke,kau repot polis.barulah orang respek kat kau.

Alang-alang dan cun , aku rasa elok kau warnakan rambut kau,warna coklat.cari dye yang ada logo halal.lepas tu misai ngan janggut bubuh hitam.puhh baru hebat.

Mukhris , kau pulak aku rasa jangan kasi orang sebut nama mukris mahathir sebab bapak kau tu teruk.Bila orang tengok kau ngan bapak kau ada selisih faham orang akan percaya dengan kau,orang akan kata tengok mukhris,kalau bapak dia pun dia lawan,presiden pun mesti dia berani lawan,kalau presiden umno dia lawan apatah lagi presiden pas , mesti dia lawan.Aku rasa kalau kau bagitau umum yang kau benci bapak kau , mungkin kau akan menang ketua pemuda.

Tapi aku nak cakap sikitlah,kalau kau menang ,memang sahlah kau kurang ajar ngan bapak kau.

Mukhris aku tengok imej kau dengan rambut sejemput tu , rasanya kalau botak lebih baik.Lepas tu kau sentiasa pakai cermin mata hitam dan bawak beg james bond.Puhh.macam mafia.

untuk kau orang bertiga ,aku doakan salah sorang menang,ini ada masa lagi,kalau nak jumpa bomoh eloklah jumpa sekarang.Rasuah tak boleh,kau bomohkan je perwakilkan,Carilah komat sekampung,biar orang nampak kau baiiiik je.ok terima kasih

hahahahaha.takpelah aku gelak sendiri

8 ulasan:

cree berkata...

Mat Tyson,kau jangan nak ejas mana-mana anak Raja plak.Lagi satu kau kena tuition BI dengan Datuk Zainudin Maidin dulu.

Muhyudin,wah gelak kau ye.Kau jaga
Ali Ketam tak duduk diam punya.
Kalau kau nak selamat bagi AP banyak-banyak kat dia.

Seladang berkata...

AP = Ampu poket atau Ampau poket dari orang besar kepada orang besar!

Baginda Reformasi berkata...

Andainye adlin kritik saye pasti die akan di GAM.. hehehe mane leh kritik pedas2 walaupun bagus kate adlin, bagi kritik membina..

Aishah Jamal berkata...

Kalau Adlin yang kritik mesti gempak dan pasti ada yang ketawa terbahak-bahak. he..he..he..

fajridil adha berkata...

salam tuan sheikh..

khir toyo tu layak jadi tukang sapu kat chow kit.
khairy tu jadi mat rempit
mukhriz ni patut buka kedai mamak.

tu lah yang sebaiknya ^_^

Baginda Reformasi berkata...

tolong sheikh...
salam...
mintak ambil perhatian dan tindakan kepada petualang agama ini.. lupakan sebentar parti anda.. please.. sebab ia dari MALAYSIA.. link nye..
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/03/petualang-agama-baginda.html

http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/02/bangsat-yang-menghina-islam.html

POLIS ambil tindakan... kami nak rejam mereka sampai mati..

p.u.j.a.a.n.s.e.7.e.n™ berkata...

betul betul betul.... upin dan ipin.

ManBelong berkata...

Tahniah diatas perlantikan Najib sbg Perdana menteri ke 6... Maka dgn ini lengkaplah teori RAHMAN yg diidam-idamkan oleh UMNO. Dengan itu maka akan berakhirlah era pemerintahan UMNO selepas huruf yg ke6(N-Najib) Dlam teori RHMAN tsb.

Bila akan berakhir??? PRU ke 13.

Teruskan perjuanga di 2 Bukit 1 Batang. Sesungguhnya perjuangan rakyat baru bermula tetapi perjuangan UMNO sudah tiba ke jurang kemusnahan.

TAKBIR....