Sabtu, 21 Februari 2009

Eli Ngapa Bolen?

Entri dibawah ini sepatutnya teman sudah publish 5 hari yang lalu. Tetapi akibat kelembapan Tm, kerosakan membaiki line talifon mengambil masa yang panjang dengan memberi pelbagai alasan. Kerja teman menulis kat blog terjejas.Melayari internet pun tak boleh. Ikutkan hati mahu teman report pada Najib , baru dia orang tahu!!!

Sekarang apa yang teman tulis mungkin sudah lewat. Elizabeth dengar cerita telah pergi rehat-rehat. Tak apalah, teman publish saja. Letih teman tulis. :-

Bab bolen membolen ini pada teman perkara biasa. Teman mandi pun berbolen.

Kata Tok Guru teman,mandi berbolen, hukumnya makruh. Teman setuju sajalah. Asaikan hukumnya tak haram. Lagipun, keadaan bilik mandi teman dan kebanyakkan rakyat Malaya bukan seperti zaman sultan Mansur dulu. Bilik mandi sekarang berada dalam rumah.

Zaman Sultan Mansur dulu, bilik mandinya teman konpiden terletak di luar Istana. Dan bukan teman nak eksen, bilik mandi teman , terletak dalam bilik tidur. Mudah cakap, bilik dalam bilik. Nak buat macamana, dah gitu gaya hidup kita sekarang.Betoi tak yeop bang?

Teman tak nak jadi hipokrit, teman pun ada jugak terbolen di atas katil. Bukan sekali dua.Banyak kali jugak. Teman ni jenis tak begitu pandai ikat kain pelekat. Arwah ayahanda teman, selalu tegur . Sekarang dah tak ada orang yang tegur.

Maka selalulah jugak teman terbolen-bolen terutama apabila bangun subuh. Bukan sengaja. Dan bukan jugak disebabkan ,isteri teman tak sabor-sabor menarik kain pelikat teman untuk dimasukkan dalam mesin basuh .

Tadi, teman dah cakap, teman nih kurang pakar dalam urusan ikat mengikat kain.Dan bila tidor, isteri teman selalu menuduh bahawa teman kuat melesak. Itu sebablah, teman banyak kali terbolen-bolen. Nasib baiklah, tak ada sesiapa yang tangkap gambar teman sedang terbolen-bolen. Kalaulah, ada orang yang mengatai merakam video atau menangkap gambar teman tidur dalam keadaan berbolen-bolen, nescaya teman akan sumpah orang tu jadi cipan pondan.

Sesungguhnya yeop bang, teman pun pemalu orangnya!!!

Bercakap tentang bolen membolen nih, semua orang di Malaya la nih masih riuh rendah ,bercakap pasai exco kerajaan Negeri Selangor. Takkan yeop bang tak tahu siapa dia. Alah, si amoi yang bernama Elizabeth Wong. Nama manjanya, Eli.

Dikatakan,terdapat beberapa gambar beliau sedang dalam keadaan separuh berbolen-bolen dan berada dalam posisi yang intim sedang disebarkan di seluruh pesada bumi Malaya. Amoi ni dah buat report kat polisi Malaya. Amoi ni pun dah buat kenyataan akhbar , bahawa besor kemungkinanan bekas boifren telah menangkap gambarnya yang sedang berbolen-bolen sewaktu dia tidur diatas sofa.

Masalah problem betoi si amoi nih!!!!

Hei amoi, apa pasatlah lu tidur berbolen-bolen atas sofa? Lu punyia bilik tidur dan katil sudah hilang kah?. Aiiya, lu betut-betut buat wa punyia kipala pining ma.

Gua juga manyak hailan , apa pasat amoi punyia bekas boyfren ada dalam lu punyia lumah? Dia jadi lu punyia hulubalang kah?. Dia kawal lu supaya lu lapat titun syiok punyia. Ataupun, amoi punyia bekas boifren , picah lu punyia pintu lumah , sebab dia sulah tau, lu titun berbolen-bolen?Huuuhhh, wa manyak konpius ma!!!

Itu sulat khabar ada cakap, ada gambar amoi dalam keadaan posisi intim. Ini ayat , gua tarak faham. Lu tidur berbolen-bolen dalam keadaan menglongengkah?

Amoi, wa, baik punya olang. Tapi lu punyia gambar dalam posisi intim , macam itu sulat khabar cakap, buat wa manyak letih oohoohhh. Satu hali lua malam wa tarak titun . Wa cali dalam itu internet, lu punyia gambar. Aiiya tarak jumpa lagi ma!!! Tapi bila wa pikir manyak kali ,nasib baik gua talak jumpa. Kalau jumpa , wa punyia dosa bertambah-tambah ohh.

Itu Khir Toyo , wa fikir sulah lapat itu gambar. Sebab itu dia belani suruh lu letak jawatan.

Amoi lu kina tahu, itu Khir Toyo manyak suci punya olang. Dia tarak losa. Dia tak lasuah. Kalau ada luit masuk dia punyiaa poket, itu hantu kopek kasi ma!! Lu tahu kah, dia punyiaa kesucian lebih tinggi dari itu olang..aiiya wa manyak takut sebut nama lia. Ohhh, dia ada C4!!!

Ini hali, wa dengar lu mahu litak jawatan. Ada bagut jugak. Gua picaya ,amoi pun sulah tau , ini Malaya manyak susah hati tengok gambar olang berbolen-bolen. Dia olang tarak tanyak apa pasat, amoi berbolen-bolen. Wa manyak picaya kalau lu cakap , berbolen-bolenan atas sofa sulah jadi lu punyia hobi. Ada betut tak?

Aiiya amoi, gua manyak kesian sama lu. Kita punya perjuangan ada manyak sama. Tapi nasib lu tarak baik. Lu , politik punyia olang. Gambar lu berbolen-bolen punya pasat, sulah jadi isu busat.

Isu Altantuya misalnya boleh jadi manyak kici ma!!! Najib manyak syuka loh.Lu tengok dia sulah gelak macam cipan kina bilacan. Dia punya otak sulah pikir, Pelak sulah, masa sulah sampai Selangor mau kina. Abang lia, atas bukit duduk , boleh tolong maa!!

20 ulasan:

Tok Bebayang Acheh Dan Cucunya ZiZi berkata...

Bolen?

Budak Parlimen BAGAN DAT0H berkata...

PNJANG SGT..
MALEH NK BCE..

A berkata...

Pak Sheikh, geli hati saya sampai ketawa tergolek-golek membaca tulisan ni.

Saya setuju belaka dengan kata2 Pak Sheikh tu. Memang biasalah bab tak bebaju di rumah ni masa mandi ke masa tidor ke, suka hati kitelah apa nak buat. nama rumah kita sendiri bukan rumah mak mentua.

Memang betul cakap Pak Sheikh kalau ada orang dengki dan nak pitnah memang baik punye gambar boleh ambik. kalau kes saya mesti laki yang bersekongkol nak menjatuhkan karier saya (konon2-la kalau saya ni berjawatan tinggi melangit dalam politik tu, hihi)

Lagi satu yang Pak Sheikh komen pasal si khir tu. memang pun. si khir ni kalau mengeluarkan kata2 sebagaimana seorang yang suci dan bersih je rupanye. sehinggakan kite ini bolehlah melabelkan si khir ini sangatlah jauhari-nye tentang mengkelaskan orang mana yang salah dan mana yang betul. begitulah kira2nya.

Tentang soalan Pak Sheikh tempoh hari, nenda saudara Wan Malini sejahtera belaka keadaannya. Begitu juga segala kerabat Bukit Seguntang.

Salam.

-waris Demang Lebar Daun-

Seladang berkata...

Politik hari ni politik bolen membolen! Kita tunggu cerita tentang seorang Menteri dengan seorang artis beberapa tahun dulu di Port Dickson! Kena tangkap beeee! Tapi lepas! Pejabat kadi kasi lepas sebelum didakwa! Dengar ceritanya maklumat tersebut sudah dipadamkan dari komputer dan rekod!

Alamak! Kalaulah cerita ini betul, maka betul-betullah si Tok Kadi tu macam cerita Nujum Pak Belalang dengan watak Tok Nikah kawin.

Mrkolumpo berkata...

hahahaha
lawak...
kawan pun sapa yeop bang
bukan tak reti ikat kain
tapi bile time tido tu nak meniarap..lipatan kain tu jadi membonjol menekan perut kawan..kawan jadi tak selesa..

Isa berkata...

Salam Sifu,

Lain wa talak mau komen. Itu TM manyak lembab, talak cekap.

Itu Jawa Botox, memang manyak jahat punya olang, cakap manyak pandai macam olang ALIM.

ALIM = Angkatan Lemah Iman. Wa lasa mau hantam lia dengan lia punya bini sama penyapu, belum kena hantam pun olang sulah panggil halam jadah sama lia... ha..ha..ha.. manyak suey punya manusia...

paloi bin mulau berkata...

muahahaha bolen membolen

teman pun malu kasi tau teman penah tebolen ke idak muahahahaha

Lis berkata...

Sdr. Seladang,

kes kena tangkap basah kat PD tu memang betul pun. Kecoh seantero nogori. Berita ni kesahihannya memang jitu kerana kite dimaklumkan oleh sahabat kite sendiri pada masa tu. Mana tak sahihnye, dah pak sedara kawan kite tu yang tok kadi kat PD! Orang2 pejabat dia yang serbu, baik punye serbu beb..

dunia dunia..
pak sheikh, nak dengar komen sikit..

Tun Teja berkata...

nak buat ape dah sheikh. serupa begitu jadinya. datangla tengok blog teman

said mirro berkata...

Pak Sheikh, susah nak percaya anta jugak berbolen kalau tak ada gambar. Pos tengok proofkan

sheikh teluk intan berkata...

Salam Zizi,

Bolen tu telanjang

sheikh teluk intan berkata...

Salam Budak Parlimen Bagan Datuk,

Tima kasih kerana sudi ziarah. Posting nih jadi panjang hingga mike maleh nak baca ,sebab teman suka merapu. Maaf ye.

sheikh teluk intan berkata...

Salam A,

Nasib berdua kita tak jadi orang politik. Kalau idak ,puih puak tu cuba snap gambor kita berbolen kat bilik mandi atau kat atas katil.

Pada pendapat teman, Pemimpin UMNO tersangat baik kelaku mereka. Yang jahat pemimpin pakatan.

Baguihlah Wan Malini berkeadaan sejahtera adanyer. Teman ni bila teringat Wan Malini teringat pulak Herma Malini, girl friend teman kat bollyhood pada suatu waktu dulu.

sheikh teluk intan berkata...

Salam Seladang,

Teman pun ada dengor cereter bakal PM malaya dengan seorang artis. Kita bersangka baik sajalah, dia orang tak buat apa-apa, tapi main congkak saja.

sheikh teluk intan berkata...

Salam Mrkolumpo,

Aiit, mike pun tak pandai ikat kain pelikat!!!. Ingatkan t6eman saja dalam dunia nih.

sheikh teluk intan berkata...

Salam Isa,

Lu atak tengok TV sembilan ini minggu dalam ploglam Hujah. Aiiyaa ini Jawa Botok mau UMNO bikin tarbiyyah. Lia cakap Islam macam banyak pandai. Kalau lu jumpa lia, lu hantam dia punyiaa kipala. Okay kah?

sheikh teluk intan berkata...

Salam Paloi bin Malau,

Lu manyak pemalu punya olang!!Bagut ma.

sheikh teluk intan berkata...

Salam Lis,

Teman tak ada bukti, jadi teman tak boleh nak komen. Tapi teman memang tak suka pada orang itu. Teman tak suka, sebab dia cakap berbelit-belit, misalnya dalam kes sepol.

sheikh teluk intan berkata...

Salam Tun Teja,

Teman dah ziarah blog saudari. Tersangat baguih. Nanti teman tinggalkan jejak.

sheikh teluk intan berkata...

Salam Said Mirro,

Teman pemalu orangnyer. Ohhh bahya kalau teman antar gambar teman berbolen. Kalau mike beri RM5 juta, boleh jugak teman ikhtiarkan.He he he