Sabtu, 17 Januari 2009

Syukur, Pas Menang!!!

Alhamdulillah, Pas (Pakatan Rakyat) berjaya merampas kerusi Parlimen P36, Kuala Terengganu dengan majoriti yang agak selesa.

Teman mengucapkan tahniah kepada sahabat-sahabat seperti , Radenjawo(notoumno),Greenbox, Zubli, Penarikbeca dan khususnya ABO yang telah membuat liputan yang cukup kemas melalui blog masing-masing. Allah saja yang dapat membalas jasa mereka yang tidak kenal kepayahan , sehingga teman yang sedang terlantar kesakitan menjadi segar sikit. Allahuahkbar!!!

Marilah kita bersujud syukur atas kemenangan ini dan kita sambutlah kemenangan ini dengan penuh tawadhuk dan memuji nikmat Allah atas kemenangan ini.

(buat kulaan, albanjari teman mohon: "bak kopi janda secawen").

8 ulasan:

radenjowo berkata...

Tahniah kepada Tuan Sheikh

Takbir !!! Lawan tetap Lawan !!!

Salam dari
Radenjowo@kulaan

ISA berkata...

Salam Pak Sheikh,

Perjuangan belum selesai... selagi para pengkorupsi dan puaka ditumbangkan sepenuhnya...

Salam kemenangan dan syukur kepada ALLAH dan kesejahteraan kesihatan kepada semua, terutamanya Pak Sheikh.

timangbanjar berkata...

semoga kita lebih tawadhuk dengan kemenagan ini dan sentiasa ingatkan tuhan. semoga tuhan memberi keizinan kemenangan yang lebih besarlagi dihari yang mendatang. allahuakbar...

kak ja berkata...

Salam Sheikh,
Seronok mendengar Sheikh begitu bersemangat sekali mengikuti perkembangan mutakhir politik tanahair walaupun sdg terlantar kesakitan..

Kita doakan kemenangan ini menjadi pendorong bg PAS utk bekerja lbh keras demi menegakkan yg hak dan menumpaskan yg bathil di atas mukabumi Allah swt ini..

Takbir!!

sheikh teluk intan berkata...

Salam Radenjowo,

Lawan tetap lawan. Takbir!!!!

sheikh teluk intan berkata...

Salam Isa,

Memang perjuangan belum selesai. Kita terus berjuang hingga Islam memerintah Malaya dan planet bumi ini. Biarpun perjuangan ini memerlukan pengorbanan nyawa dan harta kita.

sheikh teluk intan berkata...

Salam timangbanjar,

Terima kasih sudi ziarah kat blog si tua ini.

Sesungguhnya kemenangan adalah anugerah Allah. Ianya perlu disyukuri dengan penuh tawadhuk. Jangan sedikit ada unsur sombong.

Teruskan perjuangan saudaraku!!!

sheikh teluk intan berkata...

Salam Cik Ja,

Teman memang bersemanggat walaupun sedang terlantar kesakitan. Teman mahu mati dalam keadaan berjuang. Semoga Allah perkenankan.


Perjuangan Pas adalah untuk Islam. Dan perjuangan ini tidak akan berhenti selagi ada bumi dan matahari.

Takbir Cik Ja!!!!