Sabtu, 31 Januari 2009

Najib!!!! , Engkau Punya Telor Hilang Kat Mana?

Forom Ekonomi Dunia di Dalos ,Switzerland mencatat sejarah, bila Recep Tayyip Erdogan , Perdana Menteri Turki membacuh moderator majlis forum tersebut, David Ignatius, Penulis Washington pos yang bersikap beat sebelah dan menyembur dengan suara berapi terhadap Presiden Isreal Simon Peres, latnatullah yang berkeras mempertahankan tindakan ganas kerajaan haram jadahnya terhadap penduduk Genting Gaza.

Erdogan yang boleh berbahasa Inggeris tetapi berhujah mengunakan bahasa Turki , merasakan audience dan moderator tidak adil terhadapnya. Lalu dia walked-out.

Seperti kawan teman Harimau-menaip , teman pun tabik spring pada Erdogan!!!

"Long live Erdogan !!!Long live Erdogan!!! , Long Live Erdogan!!! " temanpun memekik senada dengan pekikan kawan lama yang sudah lama teman tak jumpa secara fisikal , iaitu Rahimkasim yang pekikannya boleh didengar disini.


Teman juga tertarik dengan posting terbaru Dr tokasid yang boleh dibaca disini yang teman salin dan tampal seperti di bawah ini:-

Saturday, January 31, 2009

A man with balls in a balless world


Salam to all.

Its been a while I'm here. But a news clip over the news last night made me woke up from my slumber(blogwise that is).

The news was about a man with balls. Yes, you read it right. A man with BALLS.
He bravely condemned Simon Peres,the Israel PM face-to-face in front of the whole world.On stage. On TV.

He did it without fear. He knew the western world and Zionist supporters willl not take his brave act well. The EU will now have a good reason to deny this brave man's country from becoming its new member.

Erdogan.Tayyip Erdogan. The Turkish PM. He finally made an impact in world politics and what a way he did it.He openly criticised Peres about the Zionist invasions and killings of Palestinians.

Do you think other Muslim leaders, if they ever have a chance to meet Peres in Davos will say something like Erdogan did? I personally do not think so coz most of the "Muslim" leaders have no balls. Or should I say: Balless.
Maybe Ghaddafi will do the same.Or Ahmednijar of Iran. But not Hosni Mubarak.Not Pak Lah badawi.Not Najib. Not even Anwar Ibrahim,I think.

Erdogan will now definitely be on Zionist's list of wanted dead. CIA will have a keen eye on him now. And don't be suprise if Turkey suddenly find itself on the terrorist supporting countries list next week.

Mr Erdogan: My kepiah putih off to you sir.
You have BALLS sir.
Posted by tokasid at 12:04 PM

Teman suka baca tulisan Dr tokasid nih!!!

Sungguh teman tak siour nak tanya Bang Dollah dan Anwar Ibrahim kemana pergi telor kedua makhluk Allah ini. Ini adalah kerana seorang daripada mereka dah nak pencen !!! dan seorang lagi separuh sasau mengharapkan agar segeralah Ahli Parlimen BN berbondong-bondong menyeberang ke Pakatan Rakyat supaya jalan ke PutraJaya menjadi terang benderang.

Oleh itu adalah lebih afdol kalau teman bertanya kepada Najib.Com yang akan jadi PM pada bulan Mac nanti. Apapun pertabalan Najib.Com bergantung kepada ketentuan tuhan. Mana tahu Bang dollah ada game untuk mengelat: Pertanyaan teman mudah saja: " Dei Najib ,engkau punya telor hilang kat mana, atau sejak lahir telor engkau memang eelek ?"

Tak ada jawapan!!!!!

Tiba-tiba terdengar suara seorang perempuan menjawab sayup-sayup kedengaran dari jauh seperti berikut: " Oh ,telor dia shaya syudah telannnlahhh !!!!. He he he he he !!!!! " .

Persoalannya siapakah tuan empunya suara itu?. Hantu Jambalang ? Atau mungkinkah suara itu dipunyai oleh Rosmah? atau suara ayam betina katik yang dari pagi sampai ke tengah malam buta , mukanya asyik keluar merosakkan kaca tv kat rumah teman ?.

12 ulasan:

abdrahim kassim berkata...

Yoep,
Meka jangan suka bebeno. Dia sekarang dah jadi ketua UMNO negeri meka. Teman walaupun orang Perak tapi tidak dudok kat perak.

Dia tengan ngindeng adun PKR tu. Silap-silap tuko kerajaan yoep.

Karang dihorenya meka...

sheikh teluk intan berkata...

Salam Rahim,
Salam Rahim,

Teman pun nama saja Sheikh Teluk Intan, tapi duduk dekat Istana Najib di Putra jaya.

Ialah, teman pun bersetuju bahawa kemungkinan tukor kerajaan kat perak bukan mustahil, terutama angkara kawan-kawan kita dari PKR. Kalau berlaku yeop, anggaplah sebagai Takdir tuhan.

Insaf teman yeop.

Harimau-Menaip berkata...

Tuan, Cuba check betul2, mana tahu telor tu tersorok sebab kena angin pasang. Tak dapek nak nolong tu doh...

Salam ukhwah.

Tanpa Nama berkata...

Miker sendighi ader telor???
Better check ur balls first, before talking bad about others..
Mengater telor oghang, ntah miker ada telor ntah idak ....

sheikh teluk intan berkata...

Salam Harimau-menaip,

Teman rasa Najib.com tak ada penyakit angin pasang. Untuk kepastian mike boleh tanya Rosmah.

sheikh teluk intan berkata...

Salam Tanpa Nama,

Teman punya telor tak pernah hilang. Kalau tak percaya tanya bini mike.

Zubli Zainordin berkata...

Ater,

Tak jadi pekena rebus punyia Lah ye Yeop bang?

Isa berkata...

Betul ke telur najib dah kena telan...

Tanpa Nama berkata...

Lerr.. miker bini oghang pun miker tibai ker?? Mughah bebeno gheger telor miker iyerr??? Lelong lelong, selonggok seghengget..

sheikh teluk intan berkata...

Salam Zubli,

Tak payah direbus. Rugi masa

sheikh teluk intan berkata...

Salam Isa,

Cara tak sengaja ditelan oleh ayam betina katik

sheikh teluk intan berkata...

Dei Mangkuk Tanpa Nama,

Aku tak pernah kata aku tibai bini orang. Aku cuma mahu kau dapatkan kepastian bahawa bini kau tahu aku ada telor. Pasai bangang sangat?

Kalau telor aku masih boleh dilelong dan ada harga seringgit selonggok , kau punya punya telor langsung tak laku sesenpun.

Lepas ini, aku tak mahu layan kau. Kau mungkin dari golongan munafikun UMNO.