Ahad, 27 Julai 2008

Teman Pun Menyanyi!:Ada Kaitan dengan Akta Hutan Rimba!

Lama juga teman tak 'update' blog ini. Bukannya teman malas nak tulis apa apa. Tapi teman sibuk buat kerja. Dan mungkin kerana kesibukan, sejak kebelakangan ini teman tak berapa bertenaga. Biasalah bagi seorang yang tua dan sakit tapi tak mahu mati lagi. Semoga tuhan, panjangkan umur teman!


Teman juga akui , teman sejak kebelakangan ini , sesungguhnya lemas dengan cerita cerita politik Malaya. Terutama cerita tentang pertemuan beberapa ekor pemimpin UMNO dan PAS. Bukan teman tak bersetuju dicari titik pertemuan antara pemimpin UMNO dan PAS bagi kepentingan agama dan bangsa. Tapi nak buat macam mana bila kepala otak teman selalu timbul tandatanya yang masih belum ada jawaban , wajarkah pemimpin Pas bersemuka dengan pemimpin puak yang sepanjang sejarah kelihatan persis gerombolan munafikun?

Ah, mungkin teman terlalu bersangka buruk kepada puak itu!

Untuk sementara waktu ,eloklah teman menyanyi dari bercakap tentang soal politik.

Oleh yang demikian tontonlah video klip dan dengarlah nyanyian teman yang taklah semerdu suara Bang dollah atau Ramli Sarip.

Lagu nyanyian teman ada kaitan dengan tahanan I.S.A. Kalaulah pemimpin Pas terbuka blog teman yang tak guna sesen pun ini , harapan teman, bila mereka bertemu dengan pemimpin UMNO ,jangan lupa 'story'sikit tentang akta hutan rimba ini.

Tiada ulasan: