Sabtu, 8 Mac 2008

Salahkah Teman Mendoakan Musuh Negara Kojol Segera?

Seorang kawan teman telah melontarkan sebuah pertanyaan yang boleh dibaca disini :"Adakah Barisan Nasional (BN), polis, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dan Peguam Negara (AG) sekadar menjadikan diri mereka musuh pembangkang sahaja atau mereka telah bertukar menjadi musuh negara?".

Maka teman pun jawab : " Sesungguhnya mereka adalah musuh negara. Mereka telah merobek amalan demokrasi. Jenayah yang mereka lakukan amatlah berat .

Cuba baca disini, disini, disini, disini, disini,disini , disini ,disini ,disini , disini ,disini ,disini untuk pencerahan fikiran kawan-kawan bahawa 4 golongan ini adalah musuh negara. Selepas ini teman percaya kawan-kawan pun akan membuat kesimpulan yang sama.

Teman secara peribadi amat berharap agar setiap ekor ketua kepada 4 golongan musuh kepada negara ini cepat-cepat kojol. Semoga Allah ambil nyawa mereka cepat sebelum mereka lakukan dosa yang lebih berat. Inilah doa teman.

Empat ekor ketua musuh negara ini ,telah menzalimi diri sendiri. Kalau mereka terus hidup, semakin banyak dosa yang akan mereka lakukan.

Oleh itu , salahkah teman wahai kawan-kawan kalau teman mendoakan supaya empat makhluk ketua musuh negara ini dimatikan? Teman hanya berdoa sedemikian demi kebaikan kempat penjenayah tersebut agar mereka tidak terus menjadi musuh negara . Terpulanglah kepada tuan kepada alam ini untuk memakbulkan doa hambaNya yang hina dan lemah ini.

Tiada ulasan: