Ahad, 28 Oktober 2007

Semoga Perhimpunan 100 Ribu Rakyat Berjaya


Pak Lah biarkan perhimpunan ini. Ianya perhimpunan aman. Jangan Pak Lah kerah Polis menghalang rakyat menyertai perhimpunan ini dengan menutup seluruh jalan untuk ke Dataran Merdeka dan ke Istana Negara. Perhimpunan 100 ribu rakyat bukannya ramai.Lainlah kalau 1 juta. Pak Lah juga dijemput hadir bersama supaya perhimpunan ini lebih berseri lagi.
Musa Hassan adakah kau sudah terima arahan dari pihak atasan, supaya cari jalan bagaimana nak halang perhimpunan 100 ribu ini? Jangan jadi alat, musa. Tak baik. Biarkan perhimpunan ini berjalan dengan lancar tanpa gangguan dan provokasi. Kau tu, anak orang-orang baik. Malu emak bapak kau, kalau kau sanggup jadi boneka menteri-menteri BN yang pemikiran mereka setaraf Mat Rempit. Musa, kau pun dijemput hadir. Anwar nak berjabat salam dengan kau sebab lama tak jumpa. Jangan lupa bawa adik kau bernama Fuad Hassan. Dia dulu anak murid Anwar.Mana dia sekarang?
Ya Allah permudahkan perhimpunan ini. Hamba-hambaMu yang lemah merayu agar perhimpunan ini kau berkati. Wahai Allah Pemilik Alam Semesta dan Segala isinya, makbulkan doa hamba-hambaMu. Amin.

Tiada ulasan: