Ahad, 23 Mac 2008

Klip Video Panasssss!!!

Entry kali ini teman copy dan paste dari sahabat senegeri teman, yang mengelarkan dirinya sebagai al banjari. Beliau bukan JKKK tapi seorang Ex-Engineer R&D, dan sekarang giat di dalam perniagaan di sektor pembuatan dan pengilangan. Blog beliau boleh dilawati disini.

Percaya atau tidak, cerita pendekar bujang lapok pernah menyelitkan satu skrip yang mengutuk UMNO. Dalam diam diaorg kutuk UMNO dengan menyamakan UMNO sama dengan Sarkis, cuba dengar dialog S. Samsudin di bawah betul-betul:



Film: 1959

Director:P. Ramlee

Writers: Madji Lee (writer)and P. Ramlee (writer)

Genre:Comedy

Plot Summary:The second instalment of the 'Bujang Lapok' series, this film chronicles the misadventures of the three bachelors as they learn self defence

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

that is cute. Dulu kini dan selamanya SARKIS. hehe

Tanpa Nama berkata...

salam buat Pak Sheikh -
semuga sihat dan sejahtera.

Hari ini ana agak lewat update blog ana, sibuk dgn program bersama wakil kita, saudara dr. mujahid dan drs. idham lim bersama masyarakat di parit buntar,ada 4 program besar perlu ana bersama untuk dibuat hebahan dan tatapan di blog ana kelak.InsyaAllah..

kebetulan bulan depan ana perlu ke vietnam selama 1 minggu atas urusan perniagaan, maybe terus ke China, bergantung kpd masa. Tentu byk isu yg ana ketinggalan mengikutinya.

Ohya! ttg paparan klip itu bagi ana tidak menjadi kesalahan, anta diizinkan biarpun selama-lamanya demi untuk pengunjung tetap kita,

Ana baru siarkan satu lagi klip terbaru di blog ana, harap ia boleh menduduki carta NO.1 ERA kelak,jika ada kelapangan dengarkanlah klip hangat tersebut.

Wasalam -

AL-BANJARI