Selasa, 4 Disember 2007

Orang Berdosa Tak boleh Jumpa Bang Dollah Yang Suci dari Dosa?

Teman dah cakap Bang Dollah suci dari melakukan dosa. Oleh kerana itu para wazir anguk-anguknya dengan angkuh mengatakan bahawa pemimpin Hindraf tidak layak mengadap Bang dollah.

Kalau tak percaya cakap teman cuba baca kenyataan Nazri Aziz seperti yang dilaporkan oleh Utusan Malaysia Online hari ini: "Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz berkata, beliau berpendapat pemimpin Hindu Rights Action Force (Hindraf) tidak perlu berjumpa dengan Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi kerana mereka telah melakukan perbuatan yang menyalahi undang-undang negara dengan menganjurkan perhimpunan haram di ibu negara bulan lepas.

Dan dalam laporan yang sama, seorang wazir Bang dolah yang paling terbanggang sekali dalam dunia UMNO , si Zam Zam Ala Kasam, dilaporkan berkata:"bukan taraf seorang Perdana Menteri untuk bertemu dengan sebuah pertubuhan yang hina dan mempunyai taraf yang rendah kerana bertindak seperti samseng jalanan dengan melanggar undang-undang negara," katanya kepada pemberita selepas melawat pusat media di Pameran Antarabangsa Maritim dan Udara Langkawi (LIMA) di sini, hari ini.

Masihkah ada lagi yang tak percaya bahawa Bang dollah insan yang suci dan tidak layak bagi sesiapa yang berdosa mengadapnya? Yang mensucikan beliau ialah para wazir anguk-anguknya.Teman cuma menyampaikan kisah tentang taraf kesucian Bang dollah.

Teman tak tahu samada para wazir anguk-anguk bang dollah cuba menyamatarafkan kedudukan Rasullullah S.A.W dengan Bang dollah. Mungkin mereka tidak tahu kemaksuman Rasullullah S.A.W diiktiraf oleh Allah, iaitu Pencipta alam dan segala isinya. Manakala kesucian Bang dollah dianugerahkan oleh para wazir anguk-anguknya.

Sekira Rasulullah S.A.W yang kemaksumannya diiktiraf oleh Allah sanggup bertemu dengan penentang-penentang beliau yang brutal seperti dalam peristiwa Perjanjian Hudaibiyyah maka hebat sanggatkah bang dollah yang taraf kemaksumannya cuma diiktiraf oleh para wazir-wazirnya yang belum tentu boleh membaca Al fatihah dengan betul sehingga dikatakan tak layak bertemu dengan rakyat jelata yang dianggap bersalah disisi undang-undang ciptaan manusia?

Munkin para wasir angguk terlupa nak baca kitab Sirah, yang menceritakan mengenai seorang muslimah yang mengaku berdosa melakukan zina dan sedang mengandung hasil dari perbuatan terkutuknya, dihadapan Rasulullah dan meminta dan merayu supaya beliau dihukum berpandukan Kitab Allah bagi tujuan pembersihan dosanya. Dalam pertemuan itu ,ketahuilah, tidak pernah Rasulullah S.A.W mengatakan: "Wahai Perempuan yang berdosa pergilah kau dari sini kerana tidak layak engkau berjumpa dengan aku".

Oleh itu para wazir Bang dollah dinasihatkan supaya jangan melampau mensucikan Bang dollah, melainkan mereka beriktikad sebulatnya bahawa kesucian Bang dollah mengatasi kemaksuman Rasulullah S.A.W , kekasih Allah , Tuhan Rabbul Jalil.

Kalau para wazir Bang dollah, sudah sedar bahawa Bang dollah tidak suci dari melakukan dosa, maka izinkan pemimpin-pemimpin Hinfdraf yang berdosa berjumpa tanpa syarat dengan insan yang tidak sunyi melakukan dosa di bumi Malaya ini.

Sebagai rakyat Malaya yang prihatin teman mahu isu Hindraf ini diselesaikan segera.Dan permintaan pemimpin Hindraf untuk berjumpa dengan Bang dollah adalah munasabah dan diharapkan dapat menjernihkan keadaan.

Teman tidak mahu rakyat Malaya diheret siang dan malam dalam isu yang tidak mereka ketahui secara mendalam. Hingga riuh rendah satu alam .Lainlah, isu Hindfraf sengaja mahu terus dinyalakan dan diekploitasi bagi tujuan politik sempit pihak Barisan Nasional, khususnya UMNO yang dihimpit masalah luar dan dalam.

Dan peringatan terakhir teman kepada pemimpin-pemimpin UMNO yang bertaraf mentaliti jakun supaya JANGAN KURANG AJAR DAN BIADAP MENUDUH PAS DIBELAKANG HINDRAF. PENDIRIAN PAS TELAH DIPERJELASKAN DENGAN TEGAS DAN TERANG OLEH PRESIDEN PAS, TUAN GURU HAJI ABDUL HADI BIN HAJI AWANG!RUJUK DISINI

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang AAB suci sebab sperma dia sperma yang suci.

Manusia pun sebenarnya x mampu terima sperma AAB ini.

Sebab kalau terima, tentu tertidur (atau melihat empunyanya tertidur) atau wirid "Jangan Cabar Saya!!!

http://zainulfaqar.wordpress.com

sheikh teluk intan berkata...

Salam ya akhi,

Tak sangka, imiginasi akhi cukup hebat dan mampu membuat saya tersenyum gembira!

Tanpa Nama berkata...

Hebat AAB mungkin tersenyum dengan ampu pencacai najis taraf penyapu Khir mengampunya. Kita lihat apa kata menantu kesayangannya...tungguuuu